Bristell i aż 280KM!

Bristell i aż 280KM!

280 koni mechanicznych drzemiące w sprzęcie ze stajni BRM Aero, to istne przebudzenie mocy.

Jeśli zastanawiacie się jak to możliwe, to odpowiedź jest bardzo prosta. To moc generowana z dwóch, 140-konnych silników Rotax 915is, a każdy z nich został zamontowany w nowym samolocie Bristell. Samoloty odebraliśmy z fabryki, przebazowaliśmy do Polski, a teraz znaki SP-SCRS oraz SP-SCHM można dość często słyszeć na częstotliwościach FIS.

Obydwa samoloty są prawie bliźniaczo wyposażone w 10" dotykowe glass-cockpity Garmin G3X, dwie radiostacje, w tym jedna z odbiornikiem VOR/ILS, system autopilota oraz urządzenia antykolizyjne informujące o innym ruchu w powietrzu.  Jako zapasowe urządzenia na pokładach obywdu samolotów znajdziemy analogowe przyrządy pilotażowe oraz sztuczny horyzont. Każdy z samolotów wyposażony jest również w transponder Mode-S z ADS-B oraz spadochronowy system ratunkowy.

Dzięki takiemu wyposażeniu czas spędzony w powietrzu będzie komfortowy i zdecydowanie bezpieczny.

Miło nam również poinformować, że każdy z samolotów pozytywnie zakończył indywidualną inpsekcję ULC w zakresie dopuszczenia do użytkowania w warunkach VFR noc.

Warto wspomnieć, że 140-konny silnik 915iS cieszy się bardzo dużym powodzeniem na polskim rynku i większość samolotów Bristell dostarczanych w naszym kraju w roku 2022 będzie wyposażona właśnie w taką jednostkę napędową. Zdecydowanie zapewnia ona świetne osiągi!

Dziękujemy właścicielom za wspólne latanie i życzymy wielu mile spędzonych godzin w powietrzu :)

22 paź 2021
Aktualności