Szkolenie lotnicze

INFORMACJE OGÓLNE

 

Prowadzimy szkolenia lotnicze do uzyskania polskich uprawnień pilota samolotu ultralekkiego - Świadectwo Kwalifikacji UACP z uprawnieniem do pilotowania samolotów ultralekkich lądowych UAP(L). 

Jest to najszybsza i najprostsza droga do samodzielnego latania samolotami ultralekkimi!

Czy wiesz, że uprawnienie pilota samolotu ultralekkiego można uzyskać nawet w ciągu jednego miesiąca? Tak, to możliwe! Każde szkolenie odbywa się indywidualnie z kursantem, bez potrzeby organizowania grupy szkoleniowej! Dzięki takiej formule może być ono w pełni dostosowane do dyspozycyjności czasowej kursanta.

Szkolenia prowadzone są na południu Polski, w Bielsku-Białej na lotnisku Aleksandrowice (EPBA) i Gliwicach (EPGL). Lotnisko położone w bezpośrednim sąsiedztwie gór i jezior, co jest dodatkową atrakcją w trakie szkolenia. W celach szkoleniowych wykorzystujemy nowoczesny, samolot ultralekki ze spradochronem ratunkowym - BRISTELL UL.

Dodatkowo istnieje możliwość, zrobienia u nas dodatkowych szkoleń; do lotów w przestrzeni kontrolowanej CVFR, oraz do lotów nocnych - VFR noc.

JAK TO WYGLĄDA?

KROK 1. BADANIA LEKARSKIE
Swoją przygodę z lataniem najlepiej rozpocząć od zrobienia lotniczych badań lekarskich. Pełna lista lekarzy, gdzie można wykonać takie badania dostępna jest na stronie ULC
http://www.ulc.gov.pl/pl/personel-lotniczy/medycyna-lotnicza/lekarze-orzecznicy

KROK 2. TEORIA
Szkolenie teoretyczne w naszym ośrodku prowadzone jest metodą e-learningu lub stacjonarną. Po zaliczonym e-learningowym kursie teoretycznym, kursant ma do dyspozycji instruktora, który przeprowadza ewentualne uzupełnienie informacji teoretycznych oraz przygotowuje kursanta do szkolenia praktycznego. Istnieje też możliwość szkolenia równoległego tj. teoria prowadzona jest razem z praktyką
W ramach szkolenia teoretycznego, kursant poznaje zagadnienia m.in. z następujących przedmiotów : Zasady i aerodynamika lotu, Meteorologia, Osiągi i planowanie lotu, Nawigacja itp.

KROK 3. PRAKTYKA
Szkolenie praktyczne podzielone jest na loty z instruktorem i loty samodzielne. Szkolenie praktyczne obejmuje co najmniej 28 godzin lotu, w tym co najmniej 8 godzin lotu w charakterze dowódcy statku powietrznego (loty samodzielne). Podczas szkolenia przyszły pilot wykonuje loty w strefie i po kręgu, uczy się wykonywać starty i lądowania oraz przeloty nawigacyjne.

KROK 4. EGZAMIN
Kursant po zakończeniu szkolenia teoretycznego i praktycznego otrzymuje stosowne zaświadczenie i może przystąpić do egzaminu. Egzamin dzieli się na dwie części: teoretyczną i praktyczną. Egzaminy zdawane są w ośrodku szkolenia i nie ma konieczności wyjazdu do siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie.

JAK TO WYGLĄDA?

KROK 1. BADANIA LEKARSKIE
Swoją przygodę z lataniem najlepiej rozpocząć od zrobienia lotniczych badań lekarskich.

KROK 2. TEORIA
Szkolenie teoretyczne w naszym ośrodku prowadzone jest metodą e-learningu lub stacjonarną.

KROK 3. PRAKTYKA
Szkolenie praktyczne podzielone jest na loty z instruktorem i loty samodzielne.

KROK 4. EGZAMIN
Kursant po zakończeniu szkolenia teoretycznego i praktycznego otrzymuje stosowne zaświadczenie i może przystąpić do egzaminu. Egzamin dzieli się na dwie części: teoretyczną i praktyczną.

ILE TO KOSZTUJE?

Poniżej zamieszczamy koszty związane ze szkoleniem do Świadectwa Kwalifikacji UACP.

BADANIA LEKARSKIE
Koszt badań lekarskich wynosi ok. 1 000zł

SZKOLENIE TEORETYCZNE
e-learning: 1 400zł (brutto)

SZKOLENIE PRAKTYCZNE
28h lotów: 32 500zł (brutto)

Masz dodatkowe pytania? Zadzwoń do nas  (+48 32 411 01 53), napisz na szkolenie@skydream.pl lub odwiedź nas!