INFORMACJE OGÓLNE
Prowadzimy szkolenia lotnicze do uzyskania polskich uprawnień pilota samolotu ultralekkiego - Świadectwo Kwalifikacji UACP z uprawnieniem do pilotowania samolotów ultralekkich lądowych UAP(L).
Jest to najszybsza i najprostsza droga do samodzielnego latania samolotami ultralekkimi!
Czy wiesz, że uprawnienie pilota samolotu ultralekkiego można uzyskać nawet w ciągu jednego miesiąca? Tak, to możliwe! Każde szkolenie odbywa się indywidualnie z kursantem, bez potrzeby organizowania grupy szkoleniowej! Dzięki takiej formule może być ono w pełni dostosowane do dyspozycyjności czasowej kursanta.
Szkolenia prowadzone są na południu Polski, w Bielsku-Białej na lotnisku Aleksandrowice (EPBA) i Gliwicach (EPGL). Lotnisko położone w bezpośrednim sąsiedztwie gór i jezior, co jest dodatkową atrakcją w trakie szkolenia. W celach szkoleniowych wykorzystujemy nowoczesny, samolot ultralekki ze spradochronem ratunkowym - BRISTELL UL.
Dodatkowo istnieje możliwość, zrobienia u nas dodatkowych szkoleń; do lotów w przestrzeni kontrolowanej CVFR, oraz do lotów nocnych - VFR noc.
JAK TO WYGLĄDA?
KROK 1. BADANIA LEKARSKIE
Swoją przygodę z lataniem najlepiej rozpocząć od zrobienia lotniczych badań lekarskich. Pełna lista lekarzy, gdzie można wykonać takie badania dostępna jest na stronie ULC
http://www.ulc.gov.pl/pl/personel-lotniczy/medycyna-lotnicza/lekarze-orzecznicy
KROK 2. TEORIA
Szkolenie teoretyczne w naszym ośrodku prowadzone jest metodą e-learningu lub stacjonarną. Po zaliczonym e-learningowym kursie teoretycznym, kursant ma do dyspozycji instruktora, który przeprowadza ewentualne uzupełnienie informacji teoretycznych oraz przygotowuje kursanta do szkolenia praktycznego. Istnieje też możliwość szkolenia równoległego tj. teoria prowadzona jest razem z praktyką
W ramach szkolenia teoretycznego, kursant poznaje zagadnienia m.in. z następujących przedmiotów : Zasady i aerodynamika lotu, Meteorologia, Osiągi i planowanie lotu, Nawigacja itp.
KROK 3. PRAKTYKA
Szkolenie praktyczne podzielone jest na loty z instruktorem i loty samodzielne. Szkolenie praktyczne obejmuje co najmniej 28 godzin lotu, w tym co najmniej 8 godzin lotu w charakterze dowódcy statku powietrznego (loty samodzielne). Podczas szkolenia przyszły pilot wykonuje loty w strefie i po kręgu, uczy się wykonywać starty i lądowania oraz przeloty nawigacyjne.
KROK 4. EGZAMIN
Kursant po zakończeniu szkolenia teoretycznego i praktycznego otrzymuje stosowne zaświadczenie i może przystąpić do egzaminu. Egzamin dzieli się na dwie części: teoretyczną i praktyczną. Egzaminy zdawane są w ośrodku szkolenia i nie ma konieczności wyjazdu do siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie.
JAK TO WYGLĄDA?
KROK 1. BADANIA LEKARSKIE
Swoją przygodę z lataniem najlepiej rozpocząć od zrobienia lotniczych badań lekarskich.
KROK 2. TEORIA
Szkolenie teoretyczne w naszym ośrodku prowadzone jest metodą e-learningu lub stacjonarną.
KROK 3. PRAKTYKA
Szkolenie praktyczne podzielone jest na loty z instruktorem i loty samodzielne.
KROK 4. EGZAMIN
Kursant po zakończeniu szkolenia teoretycznego i praktycznego otrzymuje stosowne zaświadczenie i może przystąpić do egzaminu. Egzamin dzieli się na dwie części: teoretyczną i praktyczną.
ILE TO KOSZTUJE?
Poniżej zamieszczamy koszty związane ze szkoleniem do Świadectwa Kwalifikacji UACP.
BADANIA LEKARSKIE
Koszt badań lekarskich wynosi ok. 1 000zł
SZKOLENIE TEORETYCZNE
e-learning: 1 400zł (brutto)
SZKOLENIE PRAKTYCZNE
28h lotów: 32 500zł (brutto)
Masz dodatkowe pytania? Zadzwoń do nas (+48 32 411 01 53), napisz na szkolenie@skydream.pl lub odwiedź nas!