+48 691 953 566
Virus SW – najszybszy górnopłatowy samolot ultralekki o zasięgu 1500kmVirus 912 – samolot ultralekki o zasięgu ponad 2000km, łączący cechy motoszybowca i samolotuVL-3 – szybki ultralekki dolnopłat z chowanym podwoziem z zasięgiem ponad 1600kmAlpha Trainer – ultralekki samolot do lotów szkoleniowych i rekreacyjnych w przystępnej cenieAlpha Electro – samolot ultralekki o napędzie elektrycznymSinus – 2 osobowy samolot ultralekki z doskonałością 1:28, szybowiec i samolot w jednymTaurus – 2 osobowy szybowiec ultralekki z możliwością samostartu i o doskonałość 1:41Panthera – rewolucja w segmencie GA - 4 miejsca, prędkość przelotowa 200kts i zasięg 1000 NMSURVEYOR - platforma lotnicza do zadań specjalnych

Virus SW – najszybszy górnopłatowy samolot ultralekki o zasięgu 1500km

Virus 912 – samolot ultralekki o zasięgu ponad 2000km, łączący cechy motoszybowca i samolotu

VL-3 – szybki ultralekki dolnopłat z chowanym podwoziem z zasięgiem ponad 1600km

Alpha Trainer – ultralekki samolot rekreacyjno-szkoleniowy w przystępnej cenie

Alpha Electro – samolot ultralekki o napędzie elektrycznym

Sinus – 2 osobowy samolot ultralekki z doskonałością 1:28, szybowiec i samolot w jednym

Taurus – 2 osobowy szybowiec ultralekki z możliwością samostartu i o doskonałość 1:41

Panthera – rewolucja w segmencie GA - 4 miejsca, prędkość przelotowa 200kts i zasięg 1000 NM

SURVEYOR - platforma lotnicza do zadań specjalnych

Witamy SP-SRRM, Sinusa z FLEXem

Sinus w wersji FLEX z wymiennymi końcówkami skrzydeł jest prawdopodobnie jedynym samolotem ultralekkim na rynku łączącym cechy szybowca i szybkiego przelotowca. W wersji z długimi końcówkami skrzydeł posiada rozpiętość 15m oraz charakterystykę motoszybowca o doskonałości wynoszącej 1:28. Z kolei krótkie końcówki skrzydeł zmniejszające rozpiętość do 12,5m dają możliwość latania na przelotach z prędkością 225km/h.

Kolejny, już czwarty, Sinus (SP-SRRM) z Flexem zaczął w tym tygodniu pojawiać się na polskim niebie.

Ten wyjątkowy samolot wyposażony jest w oszczędny silnik Rotax 912UL o mocy 80KM oraz przestawialne w locie i chorągiewkujące śmigło Pipistrel Vario. 100 litrowe zbiorniki sprawiają, że problem tankowania po trasie będzie występować niezmiernie rzadko. SP-SRRM na pokładzie posiada m.in. dotykowy glass-cockpit Dynon SkyView z możliwością synchronizacji z urządzeniami mobilnymi (Android, iOS), system autopilota, transponder Mode-S i spadochronowy system ratunkowy Galaxy GRS.

Pipistrel Sinus FLEX     SP-SRRM - tablica przyrządów

Jak większość nowych samolotów Pipistrel, tak i ten egzemplarz dopuszczony jest do lotów VFR zarówno w warunkach dziennych (day VFR), jak i nocnych (night VFR)

Nowemu właścicielowi życzymy mnóstwa radości z latania tym pięknym samolotem.

Copyright by Skydream sp. z o. o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strony Internetowe CMS

Spółka zarejestrowana pod numerem KRS 0000413056, Sąd Rejonowy Katowice Wydział VIII Gospodarczy KRS NIP 652-172-24-43 REGON 242876957 Wysokość kapitału zakładowego 50 000 PLN
"Niniejsza strona www ma jedynie charakter informacyjny i nie stanowi oferty w myśl prawa handlowego"