+48 691 953 566
Virus SW – najszybszy górnopłatowy samolot ultralekki o zasięgu 1500kmVirus 912 – samolot ultralekki o zasięgu ponad 2000km, łączący cechy motoszybowca i samolotuVL-3 – szybki ultralekki dolnopłat z chowanym podwoziem z zasięgiem ponad 1600kmAlpha Trainer – ultralekki samolot do lotów szkoleniowych i rekreacyjnych w przystępnej cenieAlpha Electro – samolot ultralekki o napędzie elektrycznymSinus – 2 osobowy samolot ultralekki z doskonałością 1:28, szybowiec i samolot w jednymTaurus – 2 osobowy szybowiec ultralekki z możliwością samostartu i o doskonałość 1:41Panthera – rewolucja w segmencie GA - 4 miejsca, prędkość przelotowa 200kts i zasięg 1000 NMSURVEYOR - platforma lotnicza do zadań specjalnych

Virus SW – najszybszy górnopłatowy samolot ultralekki o zasięgu 1500km

Virus 912 – samolot ultralekki o zasięgu ponad 2000km, łączący cechy motoszybowca i samolotu

VL-3 – szybki ultralekki dolnopłat z chowanym podwoziem z zasięgiem ponad 1600km

Alpha Trainer – ultralekki samolot rekreacyjno-szkoleniowy w przystępnej cenie

Alpha Electro – samolot ultralekki o napędzie elektrycznym

Sinus – 2 osobowy samolot ultralekki z doskonałością 1:28, szybowiec i samolot w jednym

Taurus – 2 osobowy szybowiec ultralekki z możliwością samostartu i o doskonałość 1:41

Panthera – rewolucja w segmencie GA - 4 miejsca, prędkość przelotowa 200kts i zasięg 1000 NM

SURVEYOR - platforma lotnicza do zadań specjalnych

SP-SCBA już w Polsce

Miło nam poinformować, że w tym miesiącu przyleciał do Polski fabrycznie nowy samolot VL-3, który otrzymał znaki SP-SCBA.

SP-SCBA to już trzecie VL-3 znajdujące się w krajowej ewidencji samolotów ultralekkich, a to jeszcze nie koniec roku :)

Samolot ultralekki VL3 jest dolnopłatem konstrukcji kompozytowej z kabiną w układzie side-by-side. SP-SCBA posiada hydraulicznie chowane podwozie oraz przestawialne śmigło, które pozwalają mu na loty z prędkościami 270km/h, na dystansach ponad 1500km. Dopracowana pod względem aerodynamiki i wykonania konstrukcja samolotu daje poczucie komfortu i bezpieczeństwa na długich przelotach.

SP-SCBA w zakresie awioniki zostało wyposażone w podwójny, dotykowy 10" glass-cockpit Garmin G3X, system autopilota, urządzenie antykolizyjne PowerFLARM, spadochron ratunkowy oraz urządzenia VOR/ILS. Samolot posiada również wymagany osprzęt uprawniający do wykonywania lotów nocnych VFR. Kabina została wykończona skórzaną tapicerką ze wstawkami z matowego carbonu.

Napęd nowego VL3 stanowi sprawdzona stu konna jednostka Rotax 912ULS oraz śmigło Woodcomp SR3000.

Nowemu użytkownikowi życzymy samych pomyślnych lotów!

Copyright by Skydream sp. z o. o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strony Internetowe CMS

Spółka zarejestrowana pod numerem KRS 0000413056, Sąd Rejonowy Katowice Wydział VIII Gospodarczy KRS NIP 652-172-24-43 REGON 242876957 Wysokość kapitału zakładowego 50 000 PLN
"Niniejsza strona www ma jedynie charakter informacyjny i nie stanowi oferty w myśl prawa handlowego"