+48 691 953 566
Virus SW – najszybszy górnopłatowy samolot ultralekki o zasięgu 1500kmVirus 912 – samolot ultralekki o zasięgu ponad 2000km, łączący cechy motoszybowca i samolotuVL-3 – szybki ultralekki dolnopłat z chowanym podwoziem z zasięgiem ponad 1600kmAlpha Trainer – ultralekki samolot do lotów szkoleniowych i rekreacyjnych w przystępnej cenieAlpha Electro – samolot ultralekki o napędzie elektrycznymSinus – 2 osobowy samolot ultralekki z doskonałością 1:28, szybowiec i samolot w jednymTaurus – 2 osobowy szybowiec ultralekki z możliwością samostartu i o doskonałość 1:41Panthera – rewolucja w segmencie GA - 4 miejsca, prędkość przelotowa 200kts i zasięg 1000 NMSURVEYOR - platforma lotnicza do zadań specjalnych

Virus SW – najszybszy górnopłatowy samolot ultralekki o zasięgu 1500km

Virus 912 – samolot ultralekki o zasięgu ponad 2000km, łączący cechy motoszybowca i samolotu

VL-3 – szybki ultralekki dolnopłat z chowanym podwoziem z zasięgiem ponad 1600km

Alpha Trainer – ultralekki samolot rekreacyjno-szkoleniowy w przystępnej cenie

Alpha Electro – samolot ultralekki o napędzie elektrycznym

Sinus – 2 osobowy samolot ultralekki z doskonałością 1:28, szybowiec i samolot w jednym

Taurus – 2 osobowy szybowiec ultralekki z możliwością samostartu i o doskonałość 1:41

Panthera – rewolucja w segmencie GA - 4 miejsca, prędkość przelotowa 200kts i zasięg 1000 NM

SURVEYOR - platforma lotnicza do zadań specjalnych

SP-SMAX już na polskim niebie

W ubiegły weekend na lotnisku w Zegrzu Pomorskim nastąpiło przekazanie nowemu właścicielowi samolotu ultralekkiego Pipistrel Virus SW. Samolot jest fabrycznie nowy, wyposażony w silnik na wtrysku Rotax 912iS Sport.

Posiadając doskonałą aerodynamikę, silnik o mocy 100KM oraz przestawialne w locie śmigło, Virus SW osiąga prędkość przelotową 260km/h, przy jednoczesnym zasięgu 1700km.

Jest to już trzeci Virus SW w Polsce posiadający nowy, wtryskowy silnik Rotax'a 912iS. Nasze pozytywne doświadczenia z tym relatywnie nowym silnikiem pokazują, że jest to jednostka napędowa godna zaufania, jednocześnie charakteryzująca się mniejszym zapotrzebowaniem na paliwo niż popularne silniki gaźnikowe 912ULS.

Ten egzemplarz posiada na swoim wyposażeniu m.in. popularny w lekkim lotnictwie glass-cockpit Dynon SkyView, system autopilota, transponder Mode-S oraz radiostację działającą na częstotliwościach 8.33/25kHz z funkcją Dual-Watch. Dodatkowo nad bezpieczeństwem załogi czuwa spadochronowy system ratunkowy Galaxy GRS.

Samolot jest dopuszczony do lotów VFR zarówno w warunkach dziennych (day VFR), jak i nocnych (night VFR) oraz posiada wpis na Listę Typów Zakwalifikowanych w ULC.

Copyright by Skydream sp. z o. o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strony Internetowe CMS

Spółka zarejestrowana pod numerem KRS 0000413056, Sąd Rejonowy Katowice Wydział VIII Gospodarczy KRS NIP 652-172-24-43 REGON 242876957 Wysokość kapitału zakładowego 50 000 PLN
"Niniejsza strona www ma jedynie charakter informacyjny i nie stanowi oferty w myśl prawa handlowego"