+48 691 953 566
Virus SW – najszybszy górnopłatowy samolot ultralekki o zasięgu 1500kmVirus 912 – samolot ultralekki o zasięgu ponad 2000km, łączący cechy motoszybowca i samolotuVL-3 – szybki ultralekki dolnopłat z chowanym podwoziem z zasięgiem ponad 1600kmAlpha Trainer – ultralekki samolot do lotów szkoleniowych i rekreacyjnych w przystępnej cenieAlpha Electro – samolot ultralekki o napędzie elektrycznymSinus – 2 osobowy samolot ultralekki z doskonałością 1:28, szybowiec i samolot w jednymTaurus – 2 osobowy szybowiec ultralekki z możliwością samostartu i o doskonałość 1:41Panthera – rewolucja w segmencie GA - 4 miejsca, prędkość przelotowa 200kts i zasięg 1000 NMSURVEYOR - platforma lotnicza do zadań specjalnych

Virus SW – najszybszy górnopłatowy samolot ultralekki o zasięgu 1500km

Virus 912 – samolot ultralekki o zasięgu ponad 2000km, łączący cechy motoszybowca i samolotu

VL-3 – szybki ultralekki dolnopłat z chowanym podwoziem z zasięgiem ponad 1600km

Alpha Trainer – ultralekki samolot rekreacyjno-szkoleniowy w przystępnej cenie

Alpha Electro – samolot ultralekki o napędzie elektrycznym

Sinus – 2 osobowy samolot ultralekki z doskonałością 1:28, szybowiec i samolot w jednym

Taurus – 2 osobowy szybowiec ultralekki z możliwością samostartu i o doskonałość 1:41

Panthera – rewolucja w segmencie GA - 4 miejsca, prędkość przelotowa 200kts i zasięg 1000 NM

SURVEYOR - platforma lotnicza do zadań specjalnych

Sinus'y dla Krosna

Na lotnisku Aeroklubu Podkarpackiego w Krośnie stacjonują już dwa nowe motoszybowce turystyczne Pipistrel Sinus.

17 Marca chwilę po godzinie 9 na lotnisku Aeroklubu Podkarpackiego w Krośnie, po wykonaniu efektownego low-passa wylądowały dwa nowe motoszybowce Pipistrel Sinus, które wykorzystywane będą przez Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej i Nowoczesnych Technologii przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3.

Obydwa Sinus'y zostały zarejestrowane i dopuszczone do lotu jako motoszybowce. Na swoim wyposażeniu posiadają m.in. 100-konne certyfikowane silniki Rotax 912S, przestawialne i chorągiewkujące śmigło, zaczep do holi szybowców oraz spadochronowe systemy ratunkowe. Codzienne użytkowanie ułatwi także radiostacja z odstępem sąsiedniokanałowym 8.33kHz, transponder z Mode-S oraz glass-cockpit Dynon D180 posiadający rejestrator danych lotu.

Pipistrel Sinus – dane techniczne:
Silnik: Rotax 912S (100KM)
Rozpiętość: 14,97 m
Doskonałość: 1:28
Długość: 6,60 m
Wysokość: 1,70 m
Maksymalna masa startowa: 550 kg
Maksymalna masa holowanego szybowca: 700 kg
Prędkość maksymalna: 225 km/h
Zasięg: 1200 km

Copyright by Skydream sp. z o. o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strony Internetowe CMS

Spółka zarejestrowana pod numerem KRS 0000413056, Sąd Rejonowy Katowice Wydział VIII Gospodarczy KRS NIP 652-172-24-43 REGON 242876957 Wysokość kapitału zakładowego 50 000 PLN
"Niniejsza strona www ma jedynie charakter informacyjny i nie stanowi oferty w myśl prawa handlowego"