+48 691 953 566
Virus SW – najszybszy górnopłatowy samolot ultralekki o zasięgu 1500kmVirus 912 – samolot ultralekki o zasięgu ponad 2000km, łączący cechy motoszybowca i samolotuVL-3 – szybki ultralekki dolnopłat z chowanym podwoziem z zasięgiem ponad 1600kmAlpha Trainer – ultralekki samolot do lotów szkoleniowych i rekreacyjnych w przystępnej cenieAlpha Electro – samolot ultralekki o napędzie elektrycznymSinus – 2 osobowy samolot ultralekki z doskonałością 1:28, szybowiec i samolot w jednymTaurus – 2 osobowy szybowiec ultralekki z możliwością samostartu i o doskonałość 1:41Panthera – rewolucja w segmencie GA - 4 miejsca, prędkość przelotowa 200kts i zasięg 1000 NMSURVEYOR - platforma lotnicza do zadań specjalnych

Virus SW – najszybszy górnopłatowy samolot ultralekki o zasięgu 1500km

Virus 912 – samolot ultralekki o zasięgu ponad 2000km, łączący cechy motoszybowca i samolotu

VL-3 – szybki ultralekki dolnopłat z chowanym podwoziem z zasięgiem ponad 1600km

Alpha Trainer – ultralekki samolot rekreacyjno-szkoleniowy w przystępnej cenie

Alpha Electro – samolot ultralekki o napędzie elektrycznym

Sinus – 2 osobowy samolot ultralekki z doskonałością 1:28, szybowiec i samolot w jednym

Taurus – 2 osobowy szybowiec ultralekki z możliwością samostartu i o doskonałość 1:41

Panthera – rewolucja w segmencie GA - 4 miejsca, prędkość przelotowa 200kts i zasięg 1000 NM

SURVEYOR - platforma lotnicza do zadań specjalnych

Nowy Alpha Trainer - SP-SEAT

W ubiegłym tygodniu polska rodzina samolotów Pipistrel powiększyła się o kolejnego członka. Tym razem jest to nowy samolot ultralekki Pipistrel Alpha Trainer posiadający znaki SP-SEAT. Jest to już trzeci samolot tego typu latający w Polsce. Alpha Trainer jest samolotem wyposażonym w silnik ROTAX 912UL o mocy 80KM oraz stałe dwułopatowe śmigło. Dwumiejscowy, wykonany w całości w technologii kompozytowej jest samolotem przeznaczonym głównie do szkolenia i lotów rekreacyjnych. Samolot posiada zasięg ponad 700km, prędkość przelotową na poziomie 200 km/h oraz dopuszczenie do lotów nocnych.

Na pokładzie nowego Alpha Trainer'a został zamontowany spadochronowy system ratunkowy GRS, GPS firmy Garmin, radiostacja z odstępem kanałowym 8.33 kHz oraz transponder Mode-S. Dzięki funkcji ADS-B lot samolotu można oglądać na FlightRadar24. Przyrządy podstawowe łączące funkcjonalność tradycyjnych wskazówkowych przyrządów analogowych oraz nowoczesnego cyfrowego wyświetlacza dancyh dostarczyła słoweńska firma Kanardia.

Życzymy SEAT'owi samych udanych lotów!

Copyright by Skydream sp. z o. o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strony Internetowe CMS

Spółka zarejestrowana pod numerem KRS 0000413056, Sąd Rejonowy Katowice Wydział VIII Gospodarczy KRS NIP 652-172-24-43 REGON 242876957 Wysokość kapitału zakładowego 50 000 PLN
"Niniejsza strona www ma jedynie charakter informacyjny i nie stanowi oferty w myśl prawa handlowego"