+48 691 953 566
Virus SW – najszybszy górnopłatowy samolot ultralekki o zasięgu 1500kmVirus 912 – samolot ultralekki o zasięgu ponad 2000km, łączący cechy motoszybowca i samolotuVL-3 – szybki ultralekki dolnopłat z chowanym podwoziem z zasięgiem ponad 1600kmAlpha Trainer – ultralekki samolot do lotów szkoleniowych i rekreacyjnych w przystępnej cenieAlpha Electro – samolot ultralekki o napędzie elektrycznymSinus – 2 osobowy samolot ultralekki z doskonałością 1:28, szybowiec i samolot w jednymTaurus – 2 osobowy szybowiec ultralekki z możliwością samostartu i o doskonałość 1:41Panthera – rewolucja w segmencie GA - 4 miejsca, prędkość przelotowa 200kts i zasięg 1000 NMSURVEYOR - platforma lotnicza do zadań specjalnych

Virus SW – najszybszy górnopłatowy samolot ultralekki o zasięgu 1500km

Virus 912 – samolot ultralekki o zasięgu ponad 2000km, łączący cechy motoszybowca i samolotu

VL-3 – szybki ultralekki dolnopłat z chowanym podwoziem z zasięgiem ponad 1600km

Alpha Trainer – ultralekki samolot rekreacyjno-szkoleniowy w przystępnej cenie

Alpha Electro – samolot ultralekki o napędzie elektrycznym

Sinus – 2 osobowy samolot ultralekki z doskonałością 1:28, szybowiec i samolot w jednym

Taurus – 2 osobowy szybowiec ultralekki z możliwością samostartu i o doskonałość 1:41

Panthera – rewolucja w segmencie GA - 4 miejsca, prędkość przelotowa 200kts i zasięg 1000 NM

SURVEYOR - platforma lotnicza do zadań specjalnych

SP-SOWA - Witamy kolejnego Virus'a SW!

11 czerwca 2015 w Polsce rozpoczął swoją lotniczą karierę nowy samolot ultralekki Pipistrel Virus SW noszący znaki SP-SOWA. Kompozytowy Virus SW należy do ścisłej czołówki  najszybszych seryjnie produkowanych samolotów ultralekkich latając z prędkościami ponad 260 km/h i posiadając zasięg ponad 1500 km.

Ten egzemplarz został wyposażony w 100 konny silnik Rotax 912ULS, przestawialne w locie śmigło Woodcomp, spadochronowy system ratunkowy GRS, glass-cockpit Dynon SkyView Touch, transponder Mode-S oraz system antykolizyjny. Dzięki funkcji ADS-B lot samolotu można oglądać na FlightRadar24. Z uwagi na fakt, że sowy są typowo nocnymi ptakami, nowa SP-SOWA  posiada również możliwość latania w warunkach VFR noc.

Warto wspomnieć, że po audycie produkcyjnym fabryki Pipistrel na Słowenii, samolot Virus SW został w 2013 roku wpisany na Listę Typów Zakwalifikowanych Urzędu Lotnictwa Cywilnego.

Nowej SOWIE życzymy wielu udanych lotów!

Copyright by Skydream sp. z o. o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strony Internetowe CMS

Spółka zarejestrowana pod numerem KRS 0000413056, Sąd Rejonowy Katowice Wydział VIII Gospodarczy KRS NIP 652-172-24-43 REGON 242876957 Wysokość kapitału zakładowego 50 000 PLN
"Niniejsza strona www ma jedynie charakter informacyjny i nie stanowi oferty w myśl prawa handlowego"