+48 691 953 566
Virus SW – najszybszy górnopłatowy samolot ultralekki o zasięgu 1500kmVirus 912 – samolot ultralekki o zasięgu ponad 2000km, łączący cechy motoszybowca i samolotuVL-3 – szybki ultralekki dolnopłat z chowanym podwoziem z zasięgiem ponad 1600kmAlpha Trainer – ultralekki samolot do lotów szkoleniowych i rekreacyjnych w przystępnej cenieAlpha Electro – samolot ultralekki o napędzie elektrycznymSinus – 2 osobowy samolot ultralekki z doskonałością 1:28, szybowiec i samolot w jednymTaurus – 2 osobowy szybowiec ultralekki z możliwością samostartu i o doskonałość 1:41Panthera – rewolucja w segmencie GA - 4 miejsca, prędkość przelotowa 200kts i zasięg 1000 NMSURVEYOR - platforma lotnicza do zadań specjalnych

Virus SW – najszybszy górnopłatowy samolot ultralekki o zasięgu 1500km

Virus 912 – samolot ultralekki o zasięgu ponad 2000km, łączący cechy motoszybowca i samolotu

VL-3 – szybki ultralekki dolnopłat z chowanym podwoziem z zasięgiem ponad 1600km

Alpha Trainer – ultralekki samolot rekreacyjno-szkoleniowy w przystępnej cenie

Alpha Electro – samolot ultralekki o napędzie elektrycznym

Sinus – 2 osobowy samolot ultralekki z doskonałością 1:28, szybowiec i samolot w jednym

Taurus – 2 osobowy szybowiec ultralekki z możliwością samostartu i o doskonałość 1:41

Panthera – rewolucja w segmencie GA - 4 miejsca, prędkość przelotowa 200kts i zasięg 1000 NM

SURVEYOR - platforma lotnicza do zadań specjalnych

Pierwszy w Polsce Sinus z opcją FLEX - SP-SSMM

Kilkanaście dni temu przyleciał do Polski fabrycznie nowy samolot ultralekki Pipistrel Sinus noszący znaki SP-SSMM. Jest to pierwszy w Polsce samolot ultralekki Pipistrel wyposażony w opcję FLEX dającą możliwość montażu wymiennych końcówek skrzydeł. Sinus jest statkiem powietrznym, który doskonale łączy w sobie cechy motoszybowca dzięki wysokiej doskonałości wynoszącej 1:28 i rozpiętości skrzydeł 15m oraz samolotu, który może latać z prędkością ponad 200km/h na dystansach nawet do 2000km. Dodatkowo ten egzemplarz również posiada możliwość wykonywania lotów nocnych VFR.

Nowy Sinus wyposażony jest między innymi w silnik Rotax 912UL o mocy 80KM oraz przestawialne i chorągiewkujące śmigło Pipistrel Vario. Na jego pokładzie dodatkowe bezpieczeństwo zapewnia spadochronowy system ratunkowy oraz urządzenie antykolizyjne. Codzienne użytkowanie ułatwią zdecydowanie dotykowy glass-cockpit Dynon SkyView, system autopilota, radiostacja z opcją Dual-Watch oraz transponder Mode-S. Dzięki opcji FLEX, samolot ma możliwość zmiany rozpiętości skrzydeł z 15m na 12,5m dając tym samym osiągi i charakterystykę pilotażową samolotu Virus 912.

Nowemu właścicielowi gratulujemy wyboru i życzymy tylu lądowań co startów!

Copyright by Skydream sp. z o. o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strony Internetowe CMS

Spółka zarejestrowana pod numerem KRS 0000413056, Sąd Rejonowy Katowice Wydział VIII Gospodarczy KRS NIP 652-172-24-43 REGON 242876957 Wysokość kapitału zakładowego 50 000 PLN
"Niniejsza strona www ma jedynie charakter informacyjny i nie stanowi oferty w myśl prawa handlowego"