+48 691 953 566
Virus SW – najszybszy górnopłatowy samolot ultralekki o zasięgu 1500kmVirus 912 – samolot ultralekki o zasięgu ponad 2000km, łączący cechy motoszybowca i samolotuVL-3 – szybki ultralekki dolnopłat z chowanym podwoziem z zasięgiem ponad 1600kmAlpha Trainer – ultralekki samolot do lotów szkoleniowych i rekreacyjnych w przystępnej cenieAlpha Electro – samolot ultralekki o napędzie elektrycznymSinus – 2 osobowy samolot ultralekki z doskonałością 1:28, szybowiec i samolot w jednymTaurus – 2 osobowy szybowiec ultralekki z możliwością samostartu i o doskonałość 1:41Panthera – rewolucja w segmencie GA - 4 miejsca, prędkość przelotowa 200kts i zasięg 1000 NMSURVEYOR - platforma lotnicza do zadań specjalnych

Virus SW – najszybszy górnopłatowy samolot ultralekki o zasięgu 1500km

Virus 912 – samolot ultralekki o zasięgu ponad 2000km, łączący cechy motoszybowca i samolotu

VL-3 – szybki ultralekki dolnopłat z chowanym podwoziem z zasięgiem ponad 1600km

Alpha Trainer – ultralekki samolot rekreacyjno-szkoleniowy w przystępnej cenie

Alpha Electro – samolot ultralekki o napędzie elektrycznym

Sinus – 2 osobowy samolot ultralekki z doskonałością 1:28, szybowiec i samolot w jednym

Taurus – 2 osobowy szybowiec ultralekki z możliwością samostartu i o doskonałość 1:41

Panthera – rewolucja w segmencie GA - 4 miejsca, prędkość przelotowa 200kts i zasięg 1000 NM

SURVEYOR - platforma lotnicza do zadań specjalnych

Virus 912 (SP-SKOR) poleciał na Pomorze!

W ubiegły weekend na Pomorzu pojawił się kolejny samolot ultralekki Pipistrel Virus 912, noszący znaki SP-SKOR.

Jego obecni właściciele szukali samolotu ultralekkiego łączącego cechy szybkiego i ekonomicznego przelotowca wraz z charakterystyką motoszybowcową - Virus 912 idealnie wpasował się w te oczekiwania. Virus 912 posiada bowiem doskonałość 1:24 oraz lata z prędkością przelotową 225 km/h. Niewielkie zużycie paliwa oraz 100 litrowe zbiorniki paliwa dają mu zasięg 2000km

SP-SKOR jest samolotem używanym w świetnym stanie technicznym i posiadającym niewielki nalot. W Bielsku Białej została przeprowadzona pełna weryfikacja samolotu oraz wszystkie prace serwisowe  gwarantujące, że samolot będzie sprawował się bezproblemowo.

Już wkrótce samolot zostanie zmodyfikowany i dopuszczony do wykonywania lotów również w warunkach VFR noc.

SP-SKOR wyposażony jest w oszczędny silnik Rotax 912UL o mocy 80KM oraz przestawialne w locie i chorągiewkujące śmigło Pipistrel Vario. Posiada nowoczesny glass-cockpit Dynon SkyView, system autopilota oraz transponder z Mode-S. Dodatkowe bezpieczeństwo wykonywania operacji lotniczych zapewnia spadochronowy system ratunkowy.

Jeśli szukasz używanego samolotu Pipistrel skontaktuj się z nami! Zapewniamy doradztwo przy zakupie samolotu, zajmujemy się przebazowaniem sprzętu oraz procedurami formalnymi związanymi z rejestracją i dopuszczeniem do lotów.

Copyright by Skydream sp. z o. o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strony Internetowe CMS

Spółka zarejestrowana pod numerem KRS 0000413056, Sąd Rejonowy Katowice Wydział VIII Gospodarczy KRS NIP 652-172-24-43 REGON 242876957 Wysokość kapitału zakładowego 50 000 PLN
"Niniejsza strona www ma jedynie charakter informacyjny i nie stanowi oferty w myśl prawa handlowego"