+48 691 953 566
Virus SW – najszybszy górnopłatowy samolot ultralekki o zasięgu 1500kmVirus 912 – samolot ultralekki o zasięgu ponad 2000km, łączący cechy motoszybowca i samolotuVL-3 – szybki ultralekki dolnopłat z chowanym podwoziem z zasięgiem ponad 1600kmAlpha Trainer – ultralekki samolot do lotów szkoleniowych i rekreacyjnych w przystępnej cenieAlpha Electro – samolot ultralekki o napędzie elektrycznymSinus – 2 osobowy samolot ultralekki z doskonałością 1:28, szybowiec i samolot w jednymTaurus – 2 osobowy szybowiec ultralekki z możliwością samostartu i o doskonałość 1:41Panthera – rewolucja w segmencie GA - 4 miejsca, prędkość przelotowa 200kts i zasięg 1000 NMSURVEYOR - platforma lotnicza do zadań specjalnych

Virus SW – najszybszy górnopłatowy samolot ultralekki o zasięgu 1500km

Virus 912 – samolot ultralekki o zasięgu ponad 2000km, łączący cechy motoszybowca i samolotu

VL-3 – szybki ultralekki dolnopłat z chowanym podwoziem z zasięgiem ponad 1600km

Alpha Trainer – ultralekki samolot rekreacyjno-szkoleniowy w przystępnej cenie

Alpha Electro – samolot ultralekki o napędzie elektrycznym

Sinus – 2 osobowy samolot ultralekki z doskonałością 1:28, szybowiec i samolot w jednym

Taurus – 2 osobowy szybowiec ultralekki z możliwością samostartu i o doskonałość 1:41

Panthera – rewolucja w segmencie GA - 4 miejsca, prędkość przelotowa 200kts i zasięg 1000 NM

SURVEYOR - platforma lotnicza do zadań specjalnych

Łabędzi Sinus - SP-SWAN

Rozpoczęcie sezonu 2017 w naszej firmie chyba najlepiej będzie opisać w skrócie: SP-SWAN, SP-SLIM i SP-SHRK. To właśnie te trzy samoloty rozpoczęły swoje lotnicze kariery na polskim niebie w ostatnich dniach.

Będziemy Wam kolejno przybliżać każdy z tych wyjątkowych samolotów. Zaczniemy od SP-SWAN, czyli łabędziego Sinus'a.

SP-SWAN to już piąty latający w Polsce Sinus z opcją FLEX, czyli z możliwością wymiany końcówek skrzydeł. Ten typ swoją popularność zawdzięcza dzięki połączeniu charakterystyk motoszybowca i szybkiego samolotu ultralekkiego. W wersji z długimi końcówkami skrzydeł Sinus posiada rozpiętość 15m i doskonałość wynoszącą aż 1:28. Takie parametry umożliwiają wyłączenie silnika, zachorągiewkowanie śmigła i oddanie się szybowaniu.. Z kolei krótkie końcówki skrzydeł, które zmniejszają rozpiętość do 12,5m dają możliwość latania na długodystansowych przelotach z prędkością 225km/h.

Łabędzi Sinus wyposażony został w silnik Rotax 912UL (80KM) oraz przestawialne w locie i chorągiewkujące śmigło Pipistrel Vario. Samolot posiada także 100 litrowe zbiorniki paliwa dające zasięg prawie 2000km! W zakresie awioniki SP-SWAN posiada na pokładzie m.in. glass-cockpit Kanardia NESIS, szybowcowy wariometr LXnav V3, tranponder Mode-S i radiostację. Dodatkowo Sinus wyposażony jest w spadochronowy system ratunkowy Galaxy GRS.

Podobnie jak poprzednie Sinus'y z opcją FLEX, tak i ten egzemplarz posiada dopuszczenie do lotów nocnych VFR.

Życzymy samych pomyślnych lotów!

Copyright by Skydream sp. z o. o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strony Internetowe CMS

Spółka zarejestrowana pod numerem KRS 0000413056, Sąd Rejonowy Katowice Wydział VIII Gospodarczy KRS NIP 652-172-24-43 REGON 242876957 Wysokość kapitału zakładowego 50 000 PLN
"Niniejsza strona www ma jedynie charakter informacyjny i nie stanowi oferty w myśl prawa handlowego"