+48 691 953 566
Virus SW – najszybszy górnopłatowy samolot ultralekki o zasięgu 1500kmVirus 912 – samolot ultralekki o zasięgu ponad 2000km, łączący cechy motoszybowca i samolotuVL-3 – szybki ultralekki dolnopłat z chowanym podwoziem z zasięgiem ponad 1600kmAlpha Trainer – ultralekki samolot do lotów szkoleniowych i rekreacyjnych w przystępnej cenieAlpha Electro – samolot ultralekki o napędzie elektrycznymSinus – 2 osobowy samolot ultralekki z doskonałością 1:28, szybowiec i samolot w jednymTaurus – 2 osobowy szybowiec ultralekki z możliwością samostartu i o doskonałość 1:41Panthera – rewolucja w segmencie GA - 4 miejsca, prędkość przelotowa 200kts i zasięg 1000 NMSURVEYOR - platforma lotnicza do zadań specjalnych

Virus SW – najszybszy górnopłatowy samolot ultralekki o zasięgu 1500km

Virus 912 – samolot ultralekki o zasięgu ponad 2000km, łączący cechy motoszybowca i samolotu

VL-3 – szybki ultralekki dolnopłat z chowanym podwoziem z zasięgiem ponad 1600km

Alpha Trainer – ultralekki samolot rekreacyjno-szkoleniowy w przystępnej cenie

Alpha Electro – samolot ultralekki o napędzie elektrycznym

Sinus – 2 osobowy samolot ultralekki z doskonałością 1:28, szybowiec i samolot w jednym

Taurus – 2 osobowy szybowiec ultralekki z możliwością samostartu i o doskonałość 1:41

Panthera – rewolucja w segmencie GA - 4 miejsca, prędkość przelotowa 200kts i zasięg 1000 NM

SURVEYOR - platforma lotnicza do zadań specjalnych

Latający rekin - SP-SHRK

Czy rekin może latać? A kto mu zabroni?
Kolejnym samolotem, który w ostatnich dniach trafił do polskiego właściciela to właśnie ultralekki Shark. Jest to pierwszy egzemplarz latający na polskich znakach, SP-SHRK.

Co wyróżnia Sharka na tle innych samolotów ultralekkich? Przede wszystkim rzadko spotykany, tandemowy układ kabiny oraz joystick znajdujący się z boku kokpitu. Chowane podwozie i agresywny wygląd świadczą o jego wysokich osiągach przelotowych.

SP-SHRK wyposażony został w 100 litrowe zbiorniki paliwa, hydrauliczne śmigło stałoobrotowe, system ratunkowy, system antykolizyjny i autopilota. Dowódca samolotu może korzystać z najnowszego glass-cockpitu Dynon SkyView HDX, który niedawno został wprowadzony na rynek. Jako urządzenie typu back-up wykorzystywany jest Flybox Oblo.

Rekina napędza popularny w lotnictwie ultralekkim, 100 konny silnik Rotax 912ULS. Oczywiście rekin może latać zarówno w dzień, jak i w nocy :)

Życzymy przyjemnego pływania w przestworzach!

Copyright by Skydream sp. z o. o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strony Internetowe CMS

Spółka zarejestrowana pod numerem KRS 0000413056, Sąd Rejonowy Katowice Wydział VIII Gospodarczy KRS NIP 652-172-24-43 REGON 242876957 Wysokość kapitału zakładowego 50 000 PLN
"Niniejsza strona www ma jedynie charakter informacyjny i nie stanowi oferty w myśl prawa handlowego"