+48 691 953 566
Virus SW – najszybszy górnopłatowy samolot ultralekki o zasięgu 1500kmVirus 912 – samolot ultralekki o zasięgu ponad 2000km, łączący cechy motoszybowca i samolotuVL-3 – szybki ultralekki dolnopłat z chowanym podwoziem z zasięgiem ponad 1600kmAlpha Trainer – ultralekki samolot do lotów szkoleniowych i rekreacyjnych w przystępnej cenieAlpha Electro – samolot ultralekki o napędzie elektrycznymSinus – 2 osobowy samolot ultralekki z doskonałością 1:28, szybowiec i samolot w jednymTaurus – 2 osobowy szybowiec ultralekki z możliwością samostartu i o doskonałość 1:41Panthera – rewolucja w segmencie GA - 4 miejsca, prędkość przelotowa 200kts i zasięg 1000 NMSURVEYOR - platforma lotnicza do zadań specjalnych

Virus SW – najszybszy górnopłatowy samolot ultralekki o zasięgu 1500km

Virus 912 – samolot ultralekki o zasięgu ponad 2000km, łączący cechy motoszybowca i samolotu

VL-3 – szybki ultralekki dolnopłat z chowanym podwoziem z zasięgiem ponad 1600km

Alpha Trainer – ultralekki samolot rekreacyjno-szkoleniowy w przystępnej cenie

Alpha Electro – samolot ultralekki o napędzie elektrycznym

Sinus – 2 osobowy samolot ultralekki z doskonałością 1:28, szybowiec i samolot w jednym

Taurus – 2 osobowy szybowiec ultralekki z możliwością samostartu i o doskonałość 1:41

Panthera – rewolucja w segmencie GA - 4 miejsca, prędkość przelotowa 200kts i zasięg 1000 NM

SURVEYOR - platforma lotnicza do zadań specjalnych

Częste pytania

Jak duża jest przestrzeń bagażowa?

Pipistrel ALPHA Trainer posiada luk bagażowy za siedzeniami, który dostępny jest z wnętrza kabiny. Jego ładowność zależy od ilości zatankowanego paliwa. W luku bagażowym jest wystarczająco miejsca na torbę podróżną lub plecak, itp.

Czy można zamówić większy zbiornik paliwa?

Niestety nie ma takiej możliwości. Samolot jest wyposażony wyłącznie w 50 litrowy zbiornik, bez możliwości jego modyfikacji lub zwiększenia.

Mogę tankować paliwa z dodatkiem etanolu?

Tak, zbiorniki i przewody paliwowe są zabezpieczone przed negatywnym wpływem etanolu w paliwie do zawartości 10%. Limit 10% zawartości etanolu został ustanowiony przez firmę Rotax.

Jaka jest gwarancja na samolot?

Gwarancją udzielaną na samoloty Pipistrel są 24 miesięce lub 100 godzin, w zależności od tego co następuje wcześniej.

Czy można zamówić silnik Rotax 912 100KM lub Rotax 914 Turbo?

Nie ma takiej możliwości. Pipistrel ALPHA Trainer został zaprojektowany jako samolot treningowy i silnik o mocy 80KM jest w zupełności wystarczający do tego typu operacji przy MTOW.

Czy mogę zamówić śmigło ze zmiennym skokiem lub ustawiane w chorągiewkę?

Nie ma takiej możliwości. Alpha Trainer jest dostępny wyłącznie ze śmigłem o stałym skoku.

Jaka jest rozpiętość skrzydeł i czy są one demontowalne?

Rozpiętość skrzydeł Alpha Trainera wynosi 10,5m, czyli o 0,5m mniej niż w Cessnie 172. Skrzydła mogą zostać zdemontowane w czasie ok. 20 min.

Copyright by Skydream sp. z o. o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Strony Internetowe CMS

Spółka zarejestrowana pod numerem KRS 0000413056, Sąd Rejonowy Katowice Wydział VIII Gospodarczy KRS NIP 652-172-24-43 REGON 242876957 Wysokość kapitału zakładowego 50 000 PLN
"Niniejsza strona www ma jedynie charakter informacyjny i nie stanowi oferty w myśl prawa handlowego"