Samolot rekreacyjno - treningowy Alpha Trainer
Alpha Trainer

Częste pytania

Alpha Trainer

Jak duża jest przestrzeń bagażowa?

Pipistrel ALPHA Trainer posiada luk bagażowy za siedzeniami, który dostępny jest z wnętrza kabiny. Jego ładowność zależy od ilości zatankowanego paliwa. W luku bagażowym jest wystarczająco miejsca na torbę podróżną lub plecak, itp.

Czy można zamówić większy zbiornik paliwa?

Niestety nie ma takiej możliwości. Samolot jest wyposażony wyłącznie w 50 litrowy zbiornik, bez możliwości jego modyfikacji lub zwiększenia.

Mogę tankować paliwa z dodatkiem etanolu?

Tak, zbiorniki i przewody paliwowe są zabezpieczone przed negatywnym wpływem etanolu w paliwie do zawartości 10%. Limit 10% zawartości etanolu został ustanowiony przez firmę Rotax.

Jaka jest gwarancja na samolot?

Gwarancją udzielaną na samoloty Pipistrel są 24 miesięce lub 100 godzin, w zależności od tego co następuje wcześniej. Jest możliwość wydłużenia okresu gwarancji

Czy można zamówić silnik Rotax 912 100KM lub Rotax 914 Turbo?

Nie ma takiej możliwości. Pipistrel ALPHA Trainer jest dostępny wyłącznie z silnikiem Rotax 912UL o mocy 80KM.

Czy mogę zamówić śmigło ze zmiennym skokiem lub ustawiane w chorągiewkę?

Nie ma takiej możliwości. Alpha Trainer jest dostępny wyłącznie ze śmigłem o stałym skoku.

Jaka jest rozpiętość skrzydeł i czy są one demontowalne?

Rozpiętość skrzydeł Alpha Trainera wynosi 10,5m, czyli o 0,5m mniej niż w Cessnie 172. Skrzydła mogą zostać zdemontowane w czasie ok. 20 min.